Oj,oj,oj.....mer jobb....

Onsdag idag & har varit på en som vanligt härlig träff med min "sångfamilj":)
I måndags var jag inne i Töreboda på deras Garden center och pratade med 
en av ägarna som kontaktat Fredrik tidigare angående jobb.
Måste ju kolla läget iallafall...
Presenterade mig och sa att jag var intresserad av jobb om det fortfarande var aktuellt.
Sa att jag kan från 13 juni fram till vecka 27 då jag börjar på Marieborg i Hjo.
Fick ett gott bemötande och hon skulle höra av sig igen när hon pratat närmare med Fredrik.
Ville väl ha hjälp omgående.   (De e möe nu. )

Så idag ringer telefonen på förmiddan och Anna som tjejen heter frågade om jag redan kunde jobba imorgon:)
Tyvärr går det inte, då jag ska med M till läkaren.
Men det blir jobb på fredag isället, 9-18 :)!

Håll tummarna för mig.

Spännande, spännande.......

God Natt (snart)

Jessica

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att du fått jobb! KUL! Lycka till! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0