Nu var det ett tag sedan.

Ja nu var det ett tag sedan sist jag skrev.
Händer så mycket och det är inte ofta jag orkar sätta mig här framför datorn på kvällarna längre.
Idag var sista dagen för repetition, inför kommande slutprover vi har nästa vecka.
Och jag är mer än nöjd både med mina arbeten och med mig själv, inte illa.
Bra jobbat!!
Ser fram emot nästa veckas uppdrag med en skräckblandad förtjusning.....
Imorgon jobbar jag sista dagen på Pazzaralla innan skolan är slut iallafall.
Sen får vi se om det blir sommarlov eller om jag får vara kvar ett par veckor.

Det är mycket aktivit i tankeverksamheten just nu!
Har fått en intressant förfrågning från en vän som är svårt att släppa.
Får se var det leder..... funderar o funderar...

Ha det gott tills det skrivs igen.
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0