projekt.

Fredag idag och studiedag!

Barnen är på dagis och jag har suttit här framför datorn en stund.
Jag har börjat kika lite mer på bilder till portfolion som är
under uppbyggnad:) Tror det kommer bli bra.
Igår skulle vi bestämma vilka & hur mycket blommor vi ska beställa.
Ingen svår uppgift för mig, gör det väldigt enkelt då jag kommer använda
mig enbart av kryssantemun i oliga nyanser.
Nu ligger det i Marias händer, (haha).
Nä, missuppfatta mig inte nu.... du förstår vad jag menar:)?

Plats för min presentation är ju tyvärr inte klar än då.
Kunde ju inte vara  i kyrkans hus där jag tänkt först,
då det inte är mycket folk i rörelse där en fredag.

Ska ut en sväng på stan o fixa lite saker idag, tänkte då även
fundera på plats lite närmare.

Ha en god helg i vårsolen!

Jessica






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0