Projekt-

Onsdag kväll, och ganska nyss hemkommen från en 
härlig gospelövning.
Som idag ävan blev ett framträdande.
Ett mycket speciellt TACK till Monica, som såg till att min gröna 
väska kom tillbaks till mig:) Tur det finns goa vänner som håller koll, när inte jag gör det.


Projektet:

Idag kom blommorna till vårt enskilda projekt. Kul!!!
Jag kollade bara snabbt vad det blev för färger, och vad jag kunde urskilja
var det det jag tänkt mig.
Så imorgon är det dags att färdig ställa noten och hoppas det blir
bra, så jag kan visa upp det på fredag:)
Klart det blir bra, vad tror jag... positivt nu!
Jag bara skoja, jag tror naturligtvis på min idé.
Det är ju mig jag ska "återspegla".
Noten står ju för att jag ALDRIG! kan va tyst, utan sjunger eller nynnar mest för jämnan.

Färgen lila kanske inte riktigt är jag.... Tänkte från början mycket färgstarkt i rosa,orange och limegrönt.
Men nu blir det lila nyanser, lime & vitt.
Hoppas nu verkligen det finns gott om limstavar på skolan( det har jag glömt att kolla)....!
Limma, Limma..... 
Ska bli så kul att få se slutresultatet o se om min tanke håller.


Kristina & Maria.
Tyvärr har jag inte fått in någon bild på skissen här på bloggen, men det finns (på papper).

Nu är klockan mycket och jag bör släppa skolan lite ett par timmar.

God Natt!
                Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0