Kastad ut i det verkliga livet direkt:)

Oj oj, snart 2 månader sedan jag skrev här senast.
Det har ju hänt en hel del... Skolan är härmed avslutad och klar.
Känns konstigt att inte åka dit något mer, iallafall  för studier.
Och jag är så stolt över mig själv:),
som tog tag i saken att äntligen få utbilda mig till det jag så länge önskat och drömt om.
Och idag var det dags att få pröva mina nyexaminerade floristiska vingar:)
Och utan några som helst stora missöden så har dagen flytit på i ett lagom tempo,  får  gärna fortsätt så.
Ser med spänning fram emot vad de här 5 veckorna kommer att bjuda på.
Nu är min kropp trött och fötterna värker lite smått, så det är dags att få lägga dom på soffbordet snart:)

Ha det Gott!

Jessica






Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är helt övertygad om att det kommer att gå bra för dig! Du är duktig och har sinne för estetik! KRAM

2011-07-05 @ 09:06:51
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: blomjess

Oh, TACK Sara.

Allt har gått bra. Vad kul att du lämnat en kommentar:) Är själv inte så flitig här, så såg det nu... Kul att se att det är någon som hittat hit:)

Kram

Jessica

2011-08-04 @ 19:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0