Glad att jag får vara med:)

Jaha.... då har man gjort sina 5 veckors sommarjobb.
Och ute är det en helt annan luftfuktighet med hösten i antågande.
Så friskt att andas in morgonatmosfären.
 
Det har gått så bra och jag är så tacksam och glad att jag fått träffa alla
goa kunder:)    (vilka jag redan saknar)
Men nu är man tillbaka på ruta 1 i arbetslöshetsträsket... inget roligt alls!!
Men när man minst anar det.....
Så händer det.

Fick ett telefonsamtal och en förfrågan att vara med på en
tillställning om ett par veckor. Är  så gald!
Visst det gäller över en dag, men att jag blivit tillfrågad ,det är häftigt.
Så nu skjuter tankarna skarp i mitt huvud igen.
Vet ju inte riktigt vad denna dag skall innehålla.
Hoppas på mer information snart.


Ha det gott!

Jessica

 


Man vet aldrig vart livets väg leder......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0