Praktikstart.....

Idag startade 2 veckors praktik ute i butik. Nu ska jag prova på Amaryllis i Falköping:)
Jag är mycket possitiv och glad över min plats, känns att det kommer bli roliga och händelserika veckor.
Dagen började väldigt bra. Välkommnades av Sara, som stod i lastbilen och tog emot blommor när jag kom.
Strax därefter kom Anna, som äger butiken. Kännde så fort hon började prata, att det var något bekant.
-Jag känner igen dig! sa Anna. 
-Ja, jag tänkte precis detsamma. Sa jag.
Vi spånade fram o tillbaka på vart vi kunnat träffas.
Tillslut visade det sig att vi gått i samma klass, på gymnasiet:)
Inte sett varann på 15 år! Kul...
Anna gick bara första året sen hoppade hon av. Men hon har redan gett mig några minnen
från gymnasietiden.
-Jag kommer ihåg hur du målar. Sa hon.

????? - Hur Kommer du ihåg det!?
-Du målade så noggrannt. 

Hahaha, det sitter fortfarande i....

Måste säga att jag ser verkligen fram mot morgondagen!
                    Jessica
   



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Va roligt att allt gått bra!! Och vilket sammanträffande!! Ha en bra vecka så hörs vi! Fika eller loppisrunda i helgen kanske?! Kramis!

2011-04-05 @ 20:17:57
URL: http://vilmashus.blogspot.com
Postat av: Sara

KUL! Och då vet ju jag också vem hon är! =)

2011-04-30 @ 14:01:12
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0